Saturday, September 17, 2011

Pengarang Jantung Hati....

Salam...Lama xupdated..nh pon bukan apa sja nk bg viewer nek sikit...hohohohoho(cara gelak awex ako)..semalam 17/9/2011 genap 2 bulan hidup tnpa mak ako..kehilangan tuh mmg la masih tersa..tp alhamdulillah aku bersyukur ada mereka-mereka nh yg sentiasa mnyokong aku dri depan(dri depan?? haaahh?..dri depan la.leh wt inspirasi..dri blakng mna nk nmpk..hahaha..)nk taw sapa depa2 nh yg menjadi nadi hidup aku untuk terus bergerak..hahaha tgk nh..

1. Mestilah family ako..
ha nh la kak ako..selalu supoort..


nh fatin..klolo..bukan leh layan sgt..tp kalu mngamuk ma taw la,,,(branak thun ayam kn)



ha budak nh..bnyk org kata ensem..yaka??..pdahal hak nh la punca adik2 ako slalu gadoh..mulut dy...piaww


ha nh yg ditungu tungu..Amir..pling dasyat nh...suka mmberontak..kerasa pala..semua nk ikut pala dy ja..mngamuk dy la pling dasyt..mangsa-mangsanya Amri n Farisya la(next pic)..dh kalau nk cita pasai nh mmg xhbeh..mcm2(kawan2 ako pangey dy kedah mcm cita juvana tu.agak2 sendiri la pasaipa).


Amri n Farisya..nh geng2 baik..Amri nh jnis diam ckit..kes tu amir dok ambik kesempatan mngusik..Farisya nh lak mewarisi arwah mak aku..kuat berleter...


tu ja adik beradik aku..kadang2 mmg sakit pala ngn depa nh...tp depa nh la yg menceriakan hari2 ako..(sebab tu la ako nk anak minima 5 org..hahahah)

2.my love/my princess/my ngek/my busyuk/my gengster!..huhuhu


ha yang nh jgn dok usya lama2(tumbuk muka stg)...nh la syg aku..kuat merajok(hahaha)..tp dia la jugak sbgai pendorong hidup..selalu bg nsihat,bg semangat..memahami..thanks syg..love u. picit idung maw...tu la ckit2 pasai awek2 ako..eh2 awex ja...syg sorg nh ja..

3.lastly kawan2..sekelas,sekampung, seangkatan, seapa apa jalah...
nh mmbe2 sekelas..pling hepening...


mmbe sekampung..sporting gila...
alhamdulillah semua kawan2 yg aku kenai baek sgt...


Last skali aku bersyukur sgt dapt mngenali semua2 yg terbabit diatas..tanpa hmpa semua belum tentu hidup aku mcm mna skunk..thanks semua yang sentiasa mmberi sokongan... hidup mesti diteruskan..kita kan "cool"





1 comment:

  1. TERBAEK ! hehehe.. xpew eyh nak awek2 pn.. xkisah pn... haha.. madu manis.. hahaha

    ReplyDelete